Μυαλό Και Σώμα – Υγεία, Ομορφιά, Φυσική Κατάσταση Και Ευεξία

Συχνά, ξεχνάμε ότι τα συναισθήματα, τα γεγονότα της ζωής και οι ικανότητες αντιμετώπισης μπορούν να έχουν πολύ ισχυρή επίδραση στην υγεία μας. Αυτό σημαίνει ότι η ψυχική υγεία είναι ζωτικής σημασίας για τη σωματική υγεία.

Μυαλό και υγεία

Εάν ο νους είναι  καθαρός, θα βοηθήσει πολύ στη διατήρηση της φυσικής ευεξίας και υγείας. Αλλά στη γρήγορη ζωή του σήμερα, οι περισσότεροι από εμάς παραμένουν διαρκώς έμμισθοι. Αγωνιζόμαστε ενάντια στον χρόνο για να ολοκληρώσουμε την λίστα των καθηκόντων μας κάθε μέρα.

Είμαστε τόσο απασχολημένοι ώστε να μην έχουμε χρόνο να τρώμε σωστά, να κάνουμε κάποια σωματική άσκηση ή ακόμα και να κοιμηθούμε επαρκώς. Αν παραμελήσουμε τα σώματά μας, πώς μπορούμε να θρέψουμε το μυαλό μας;

Είναι παγκοσμίως αποδεκτό ότι η κατάσταση του νου σας επηρεάζει την κατάσταση του σώματός σας. Αν αισθάνεστε στρες και συντρίβεται, είναι πιθανό να αντιμετωπίσετε κόπωση και μυϊκή ένταση. Ομοίως, εάν αισθάνεστε χαρούμενοι και ήρεμοι, είναι πιθανό να έχετε περισσότερη ενέργεια και φυσική ζωτικότητα.

Ένα στέρεο σώμα μπορεί να είναι ένας παράγοντας μιας υγιούς προσωπικότητας: οι φυσικά υγιείς άνθρωποι, κατά κανόνα, έχουν περισσότερη ζωτικότητα για να ασχοληθούν με τα πράγματα που σκέφτονται, συνεπώς έχουν μια ανώτερη ευκαιρία να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη ζωή τους.

Αντίθετα, φυσικά ανεπιθύμητα άτομα μπορεί να ενοχληθούν από τα ιατρικά τους προβλήματα. Οι ανησυχίες τους μπορούν να τους καταλάβουν από το να κάνουν πράγματα που θα τους χαροποίησαν.

Ένα Υγιές Μυαλό Και Σώμα Είναι Το Κλειδί Για Την Ισορροπία

Εργαστείτε, φάτε, ύπνο, επαναλάβετε. Το καθημερινό άλεσμα παίρνει τακτικά το καλύτερο από εμάς και για την πλειοψηφία, κάθε μέρα είναι ασύμμετρο όταν πρόκειται για σωματική και ψυχική ευεξία. Μαζί, είναι εξίσου σημαντικές και αν παραμεληθεί κανείς, τελικά παρεμποδίζει το άλλο.

Τις περισσότερες φορές, ένα ή και τα δύο παραβλέπονται σε καθημερινή βάση. Σε μια μελέτη που διεξήχθη από το Ινστιτούτο Ψυχιατρικής του Λονδίνου, διαπιστώθηκε ότι υπήρξε άμεση συσχέτιση μεταξύ σωματικών παθήσεων και ψυχικής ασθένειας.

Η γνώση της απαιτούμενης ισορροπίας είναι δύσκολη για όλους και γι ‘αυτό είναι εδώ μερικοί τρόποι που εφαρμόζω για να διατηρήσω ένα υγιές σώμα και νου, ενώ εξισορροπούμαι την εργασία και την οικογένεια:

1. Άσκηση

Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση είναι σημαντική για τη διατήρηση ενός υγιούς σώματος, αλλά αυτό που πολλοί από εμάς δεν συνειδητοποιούμε είναι ότι η άσκηση είναι βασικό συστατικό στη δημιουργία ενός υγιούς νου. Όταν δουλεύουμε έξω, απελευθερώνουμε ενδορφίνες, που είναι η χαρούμενη ορμόνη.

Όταν το άγχος χτυπά ή αισθάνεστε κάτω, δοκιμάστε να πάτε για μια ελαφριά jog, να κολυμπήσετε, ή ακόμα και να έχετε μερικούς γύρους σε μια τσάντα punching. Είναι εγγυημένο ότι στη συνέχεια θα αισθανθείτε εκατό φορές καλύτερα, με μια πρόσθετη δόση ενέργειας και ίσως μια μικρή σαφήνεια σχετικά με την κατάσταση που καταλήγετε στην πρώτη θέση λόγω της αυξημένης πνευματικής συνείδησης. Νίκη!

2. Η περιέργεια είναι το κλειδί

Εξίσου σημαντική είναι η σωματική άσκηση για το σώμα, ο εγκέφαλός μας απαιτεί επίσης προπόνηση. Ενθαρρύνετε το μυαλό σας επιλέγοντας να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό από τον κανόνα σας.

Διαβάστε ένα διαφορετικό είδος βιβλίου, δοκιμάστε ένα σταυρόλεξο ή ακόμα και συζητήστε με κάποιον με διαφορετική οπτική γωνία. Το να είσαι περίεργος είναι ένας πολύ καλός τρόπος να εκτρέψεις τον εαυτό σου και να κρατήσεις το μυαλό σου σε επαφή.

3. Τροφή για σκέψη

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα λαχανικά παρέχουν πολλά από τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να ζήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Όχι μόνο είναι καλό για το σώμα, αλλά βοηθούν επίσης στη μείωση ποικίλων συνθηκών ψυχικής υγείας, όπως η κατάθλιψη και η νόσος του Αλτσχάιμερ.

Οι Πράσινοι, συμπεριλαμβανομένου του σπανακιού, του καλαμποκιού και του μπρόκολου, επίσης έχουν πολλές ποσότητες αντιοξειδωτικών, βιταμινών και μετάλλων, οι οποίες είναι μια μεγάλη ανακούφιση από το στρες.

Προσπαθήστε να ενσωματώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο λαχανικά στη διατροφή σας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι το σώμα και το μυαλό σας λειτουργούν όσο καλύτερα μπορούν.

4. Nighty Night

Ποιος δεν αγαπάει έναν καλό ύπνο; Με το καθημερινό άγχος, τις ευθύνες και τις επικείμενες προθεσμίες, ο ύπνος είναι ένας παράδεισος για το σώμα και το μυαλό σας για να επαναφέρετε και να ετοιμαστείτε για μια άλλη φαινομενικά πολυάσχολη μέρα.

Σε μια ποικιλία μελετών, η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι για εκείνους που στερήθηκαν τον ύπνο διαπιστώθηκε ότι ήταν λιγότερο ευαίσθητοι, παίρνοντας περισσότερο χρόνο για να καταχωρήσουν το περιβάλλον τους, κάτι παρόμοιο με το αποτέλεσμα που βρέθηκε σε αυτούς τους μεθυσμένους.

Έτσι ακριβώς όπως κάνετε με το τηλέφωνό σας όταν η μπαταρία είναι χαμηλή, βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον επτά ώρες ύπνου μια νύχτα για να βεβαιωθείτε ότι έχετε επαναφορτιστεί πλήρως.

5. Ρουτίνα

Οι άνθρωποι είναι πλάσματα της συνήθειας και αυτό είναι όπου η ύπαρξη μιας ρουτίνας είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Η δομή της ημέρας επιτρέπει στο μυαλό και το σώμα σας να προετοιμαστούν για τις απαραίτητες ενέργειες για την ημέρα.

Προφανώς υπάρχουν συχνά απρόβλεπτες περιστάσεις που προκύπτουν, αλλά διατηρώντας ορισμένες πτυχές το ίδιο θα σημαίνει λιγότερο άγχος και πιο ευτυχισμένη σας. Ο συνεπής χρόνος γεύματος, πέντε λεπτά ανά διαστήματα κάθε ώρα, και η ώρα της βασικής ώρας του «me time» θα σιγουρευτείτε ότι είστε αποτελεσματικά ανανεωμένοι και έτοιμοι για οτιδήποτε.

6. Διαχωρίστε τους κόσμους σας

Ως άτομα, έχουμε προκλήσεις που σκαρφαλώνουν καθημερινά τόσο στην εργασία όσο και στην ιδιωτική μας ζωή. Είναι εύκολο για εμάς να μεταφέρουμε αυτή την αποσκευή οπουδήποτε και να πηγαίνουμε, ωστόσο, είναι σημαντικό να αφήνουμε άγχος στην πόρτα και να αφαιρέσουμε τα συναισθήματά μας από τις καταστάσεις.

Η οικογένεια και η εργασία αξίζουν και τις καλύτερες εκδοχές σας και ούτε πρέπει να λογοδοτήσετε για αρνητική διάθεση. Βεβαιωθείτε ότι διαιρείτε το σπίτι σας και εργάζεστε με τη ζωή σας από το ένα, ώστε να δίνετε την απαιτούμενη προσοχή και στις δύο με μικρή απόσπαση της προσοχής. Η οικογένεια και οι συνάδελφοί σας θα σας ευχαριστήσουν για αυτό.

7. Κάνετε κάτι που αγαπάτε τακτικά

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που κάνατε κάτι για σας. Ήταν πριν από μία ώρα, πριν από μια εβδομάδα, ή ίσως αφήσατε λίγους μήνες να περάσει; Βεβαιώνοντας ότι παίρνετε χρόνο για τον εαυτό σας είναι σημαντικό για το σώμα και το μυαλό σας. Ένα ανθυγιεινό σώμα μπορεί να κάνει για ένα ξέφρενο μυαλό και ένα ανεκπλήρωτο μυαλό μπορεί να κάνει για ένα ληθαργικό άτομο.

Βρείτε κάτι που σας αρέσει να κάνετε και αφαιρέστε το χρόνο σας για να το κάνετε. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο το μαγείρεμα ένα ωραίο γεύμα, η συνάντηση με τους φίλους σας, η λήψη ενός λουτρού με φυσαλίδες ή ίσως ακόμη και να κάνεις κάτι λίγο περιπετειώδες όπως ιππασία ή να είσαι μέρος μιας ομάδας θεάτρου. Ό, τι παίρνει το φανταχτερό σας, βεβαιωθείτε ότι προσπαθείτε να κάνετε κάτι μόνο για σας σε καθημερινή βάση. Το αξίζεις.